Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Zasady zwrotów i wymiany

Zasady zwrotów i wymiany


Adres reklamacji i zwrotów:

NauticDecor
Antasa
ul. Wąsowicza 11A
81-230 Gdynia 
e-mail: sklep@NauticDecor.pl 
telefon: +48 58 719 85 24 (opłata zgodna z cennikiem operatora) (numer telefonu stacjonarnego prosimy nie wysyłać wiadomości SMS)

Zwrotów prosimy dokonywać na podany powyżej adres. Do zwracanego towaru proszę dołączyć:

- formularz odstąpienia od umowy - kliknij by pobrać FORMULARZ ZWROTU

- dowód zakupu zwracanego produktu

Nie akceptujemy przesyłek pobraniowych. Prosimy nie nadawać zwracanych produktów taką przesyłką gdyż nie będą one przyjmowane.
Przesyłka ze zwracanym produktem powinna być dostarczona bezpośrednio na wskazany adres, nie mamy możliwości osobistego odbierania przesyłek w punktach odbioru lub placówkach Poczty Polskiej czy paczkomatach InPost. Współpracujemy z firmami kurierskimi DPD i InPost. Stąd też sugerowana forma zwrotu przesyłka kurierska DPD lub InPost.

Przed wysłaniem przesyłki ze zwrotem proszę powiadomić nas drogą mailową o chęci dokonania zwrotu wymiany, najlepiej jako odpowiedź na maila potwierdzającego złożenie zamówienia.
 
Przysługuje Państwu 14 dni na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny.



Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość

1. Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny 

2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy, lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy. 

3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego lub na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 niniejszego regulaminu. 

4. Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na e-mail (podany przy zawieraniu umowy i inny jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 

5. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą. 

6. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. 

7. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu produktu/ów.

8. Konsument nie ponosi kosztów dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli nie wyraził zgody na spełnienie świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy lub nie został poinformowany o utracie przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy w chwili udzielania takiej zgody lub przedsiębiorca nie dostarczył potwierdzenia zgodnie z art. 15 ust. 1 i art. 21 ust. 1. Prawa konsumenckiego. 

9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

10. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego produktu, dokona zwrotu Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w wysokości wartości zakupionych produktów. Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art .33 Prawa konsumenckiego. 

11. Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty na wskazany prze kupującego rachunek bankowy. 

12. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem.

13. Konsumentowi zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy: 
a. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 
c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 
d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
e. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 
f. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 
g. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy;
 h. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę. 


W przypadku zwrotu części towaru wszystkie gratisy w postaci darmowej wysyłki, rabatu progowego itp. zostają potrącone z przelewu zwrotnego,

Sprzedający nie akceptuje przesyłek pobraniowych ze zwracanymi produktami.






 

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu